Vodič za rotacijski stroj za poliranje!
Ovaj jednostavan vodič u koracima će vam objasniti kako polirati sa rotacijskim strojem za poliranje, da bi uklonili sve nepravilnosti na boji i brzo poboljšali kvalitetu vašeg laka na vašem vozilu . Imajte na umu da rotacijski strojevi za poliranje nude potpuno uklanjanje ogrebotina i holograma, ali za to je potrebno znanje. Ako ste neiskusni sa strojem za poliranje, počnite sa DA strojem za poliranje kako bi se bolje upoznali sa procesom. Kada uhvatite grif, prijeđite na stroj za kružno poliranje.
Što je kružni stroj za poliranje?
Kružni stroj za poliranje se ponekad naziva rotacijski ili stroj za poliranje visoke-brzine. Zovemo ga `Kružni` jer se glava vrti na jednoj osi. Ona se obično vrti od 600-3000 RPMs (rotacija po minuti ). Ta radnja omogućava kružnom stroju za poliranje da izravna sloj kojeg okružuje ogrebotina, tako da rubovi ogrebotine nestaju. Profesionalci koji žele potpuno ukloniti grube ogrebotine moraju koristiti rotacijski stroj za poliranje.
Prisutnost vručine! Rotacijski strojevi za poliranje jače zagriju lak vozila od DA strojeva za poliranje, jer se aplikator okreće na visokoj brzini. Rotacijski stroj za poliranje morate držati u pokretu cijelo vrijeme, kako se njegova glava ne bi koncentrirala samo na jedno mjesto. Vručina će probiti boju u sekundi. Možete smanjiti rizik vježbajući na starim auto-panelima, prije nego pokušate bilo što raditi na vlastitom vozilu. Stare dijelove možete pokupiti na lokalnom otpadu za malu naknadu, ali to je definitivno jeftinije nego ponovno bojanje vašeg vozila. Popularni modeli strojeva za kružno poliranje su -FLEX L403 VRG Lightweight Circular Polisher, the Makita 9227C, i the DeWalt 849.
Nekoliko činjenica o laku
Možda ćete razumjeti debljinu laka, zamislite li omot od celofana na kutiji cigareta. Uklonite ga i pritisnite te dvije strane celofana zajedno. Ta debljina, predstavlja debljinu vašeg laka, koji štiti vaš pigmentni sloj vozila. Vanjska površina laka je `najtvrđa` i `najgušća` i impregnirana je sa kritičnom UV zaštitom. Ta površina – napadnuta mušicama, ptičjim izmetom i kiselim kišama- se izliže i tako se otkrije mekši, osnovni sloj?. Na taj način se može `popraviti`, što znači da se swirlovi i ogrebotine mogu ukloniti strojem za poliranje.
Činjenice o boji – Tipična industrijska specifikacija debljine.
E-Coat 1.3 mil – Electrocoat? je antikorozivni sloj nanesen na obje strane čelika za sprječavanje korozije( hrđe).
Surface Primer 0.7 mil – Inicijalni/početni sloj s teksturom kao pomoć pigmentnom sloju u vezivanju ispod površine metala?.
Base Coat 0.6 mil – temeljni sloj je obično 0.5-1 mil debljine. (mil – 10-3 of an inch (0.0254 millimeter) )
Clear Coat 1.9 mil – lak daje sjaj za taj `mokri izgled`, uključujući fizičku zaštitu od raznih elemenata, iključujući UV zračenje. Taj lak je obično debljine od 1.5 – 2 mil.
Kao što možete vidjeti, lak je vrlo tanak. Dakle, dok poliranjem uklanjate ogrebotine, morate voditi brigu o stroju za poliranje kako bi izbjegli spaljivanje boje.
Savjeti za poliranje
– Prvo i najvažnije, držite stroj za poliranje u pokretu cijelo vrijeme. Nikada ne dozvolite da se rotacijski stroj za poliranje zadržava na jednom mjestu na boji. Spaliti će boju i proći kroz lak.
– Radite sa malom brzinom, između 1000 – 1200 RPM. Rotacijski stroj za poliranje može brzo zagrijati lak koji postaje jako vruć , pogotovo na visokim brzinama. Dok malo zagrijavanje može učiniti lak pogodnim za poliranje, previše topline će spaliti boju. Usporite.
– Držite aplikator ravnomjerno na boji Ovaj položaj će vam pomoći da izbjegnete povlačenje ruba po boji, što stvara holograme ili kako neki to zovu `izgled izrezanih kolačića`.
Koje probleme rotacijski stroj za poliranje može ispraviti?
Stroj za poliranje može ukloniti gotovo sve ogrebotine i swirlove i večinu oksidacije, sve dok ne prodru ispod osnovnog sloja. Dobar način za procjenu ogrebotine je prelazeći noktom preko nje. Ako ogrebotina zahvati vaš nokat, to generalno znači da je preduboka da bi se uklonila bez stručne pomoći. Ogrebotine i swirlove koja se protežu slojem boje će zahtjevati ponovno bojanje ili dorađivanje, u njamanju ruku. Ne pokušavajte ukloniti te ogrebotine, jer ćete možda uništiti cijeli lak, što će rezultirati oštećenjem cijelog sistema boje. Mnogi kažu, da uživaju u radu i i brzoj korekciji boje sa kružnim strojem za poliranje. Sve što vam treba je praksa i mirna ruka da postanete majstor umjetnosti tog stroja za poliranje.